آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان 3
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

یکی از فعالیتهای مورد علاقه من ایجاد و راه اندازی کارگاه آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  کامپیوتر به منظور آموزش و آشنایی کودکان با کامپیوتر است. در واقع ، من متقاعد شده ام که این فعالیت به ما امکان می دهد تا جنبه های جدید و جالب فعالیت آموزشی را با کودکان توسعه دهیم. امروز این یک بازی جدید است که درمانگران را شگفت زده می کند ، من در مورد بازی "The Sims" صحبت می کنم و مطمئناً به زودی یکی از موضوعات کار من با کودکان خواهد بود.

در غیر این صورت می توانید آزمایش های مختلفی را که در این زمینه انجام داده ام کشف کنید. پیر آلن در صورت نیاز به مداخله یا مربیگری چنین مداخله ای در تماس با من دریغ نکنید.

این کار کاملاً شخصی است ، فعالیت من را در کارگاه کامپیوتر برالاز ارائه می دهد. این یک کار تحقیقاتی یا جزوه تجاری نیست ، من در شرکتهای تولید کننده این برنامه ها هیچ اقدامی ندارم ، بیش از هر چیز این اشتیاق است که اشتیاق آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  و اکتشافات خود را با کودکان به اشتراک بگذارم که انگیزه نگارش این متن را ایجاد می کند.

این درست است که اعتقادات من بر اساس نظریه های پیاژه در مورد توسعه هوش است. بر اساس آموزش شناختی است که من از رایانه به عنوان ابزاری برای پیشرفت کودکان در مدرسه استفاده می کنم.

پس از پنج سال رهبری کارگاه کامپیوتر در ، سرانجام از برنامه ها iranian cyber  و نحوه اجرای این کارگاه راضی هستم. من توانستم حدود پنجاه کودک و بزرگسال را در این نوع فعالیتها دنبال کنم.

 (همانطور که در صفحه آن آمده است اینجا را کلیک کنید) موسسه ای است که بیشتر با کودکان در معضلات اجتماعی ، اما دارای ظرفیت پیگیری یک مدرسه معمولی ، سروکار دارد. من توانستم در موسسه روشهای مختلف رویکرد به فناوری اطلاعات را آزمایش کنم. بنابراین ، برخی از برنامه هایی آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  که برای من بسیار امیدوار کننده به نظر می رسید ، برای کار در خانه نامناسب بود. می توانم بگویم این اولین سالی است که واقعاً از نتیجه کاملاً راضی هستم.

 

به عنوان اولین قدم ، دوست داشتم فعالیت فناوری اطلاعات را بر برنامه های آموزشی مانند سری عالی مدرسه ادی متمرکز کنم. من به سرعت ناامید شدم ، زیرا بچه هایی که از فعالیت های خود در کلاس و تکالیف خود در یک  آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان موسسه خسته شده بودند ، دیگر نمی توانستند برای فعالیت هایی از این دست در کامپیوتر بسیج شوند. من به سختی موافقت کردم که این نوع برنامه را کنار بگذارم.

 

من با این واقعیت روبرو شدم که تمایل آنها در درجه اول آرامش ، تفریح ​​و عدم پیشرفت در زبان فرانسه و ریاضی بود. برعکس ، برنامه ای مانند <عصر امپراتوری 2> آنقدر محبوب بود که برای من غیرممکن بود که فعالیتهای دیگری به کودکان ارائه دهم. بنابراین پس از چند سال آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  آزمایش و خطا ، امسال روش جدیدی از عملکرد را پیاده کردم.

 

"هر ناظری موفقیت قابل توجه بازی هایی را که بر روی کنسول یا رایانه انجام می شود مشاهده کرده است. با توجه به وضعیت اخیر ، مطالعه وعده. بررسی محاسبات آموزشی کودکان در خانه. دانشگاه کمبریج. مطبوعات) ، که در منطقه نیویورک انجام شده است ، تأیید می کند که اکثر کودکان بازی را به سایر فعالیتهای آموزشی ترجیح می دهند. 1 p97

این درست است که دوره هایی که من در زمینه آموزش آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان شناختی و برنامه نویسی زبانی گذرانده ام ، از نظر اهدافی که می توانم در رابطه با این فعالیت آموزشی تعیین کنم ، بر من تأثیر گذاشته است.

در واقع ، من عمدتا سه برنامه را انتخاب کردم ، که بر روی آنها فعالیت رایانه ای را برای کودکان متمرکز کردم. سزار 3 ، شبیه ساز پرواز ، ادیبو.





:: بازدید از این مطلب : 682
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: